> NLM / Internasjonalt / Japan / Nyheter



Nyheter

27. mai 2016

– De unådde er et begrep som ofte brukes i misjonen. De fleste forbinder vel det med Nord-Afrika eller et eller annet asiatisk land som ender på –stan. Men jeg har faktisk mange unådde i nabolaget mitt i Japan, skriver misjonær Kari Opperud.

21. mai 2016

På årets misjonærkonferanse i Japan var det særleg fokus på korleis vi kan la born og unge få eit møte med Jesus, og korleis vi kan nytte media til det.

12. mai 2016

«Misjonsvenn» er et norsk uttrykk, men slike mennesker finnes også i andre land. I Ako menighet i Japan, der misjonær Kari Opperud bor og arbeider, har vi en misjonsvenn som heter Katsumi Katsutani. Han er en mann som elsker Jesus.

15. februar 2016

Sidan hausten 2014 har eg reist to gonger i månaden til Nima og hatt engelsk bibelklasse, etter at Kari Opperud reiste på heimeopphald. Det er spennande å lese Bibelen ilag med så mange som enno ikkje trur på Jesus.

20. januar 2016

"Guds ord og god mat samlar ungdommar i kyrkja. Ein søndag i månaden stiller vi opp med bilar ved universitetet og tek med oss studentar til Arashima," skriv Inger Valbø ifrå Japan.

11. januar 2016

– Det japanske folk er tapte sjeler og verdfulle i hans auge, seier Katsuko. Ho var sjølv ei tapt sjel, men Jesus fann henne. Sist sommar vart ho vigsla til misjonær for Islandsk Luthersk Misjonssamband (ILM).

11. januar 2016

"Skal du hjem til nyttår?" spør japanere, og ser medlidende på meg når jeg svarer nei. Ingen spør om jeg skal hjem til jul.

04. januar 2016

Møtet med kristne i Japan ga henne ein lengsel etter å eige den samme gleda og freden som dei hadde. No har Grace også fått del i Guds nåde.

01. januar 2016

NLM har arbeidet i Japan i siden 1949. Det er stadig behov for misjonærer, for japanerne er fremdeles blant verdens minst nådde folkeslag.

03. juli 2015

NLM i Japan prioriterer arbeid blant barn og unge høyt. Her er en liten film utsendingene har laget om dette viktige arbeidet.

29. juni 2015

På kort tid har bemanningen blant NLM-misjonærene i Japan blitt halvert. Flere har måttet reise til Norge uventet og brått. Noen av dem kommer ikke tilbake i denne omgang.

25. juni 2015

– Etter at eg byrja å lese Bibelen sjølv og delta på bibelstudie i den lutherske kyrkja, forstod eg for ei fantastisk bok Bibelen er. No fekk eg endeleg glede og fred, seier Nobuko Omura (53), som vaks opp i den katolske kyrkja. Ho er no medlem i Izumo lutherske kyrkje.

25. juni 2015

Det nærmer seg utreise til ny periode for Japan-misjonær Kari Opperud. De neste seks årene skal hun arbeide i den lille menigheten Ako. Les hennes hilsen til misjonsfolket i Norge.

17. juni 2015

Det at misjonæren skal reise, kan bli eit puff til nokre som står på bikken. Det har skjedd med fleire på Rokko Island i det siste.

10. juni 2015

I over 45 år har man drevet mediearbeid i Vest-Japan Evangeliske Lutherske Kirke (VJELK). Men arbeidet har knapt forandret seg. Nå ønsker man å gjøre endringer. 

09. juni 2015

Det er alltid stor aktivitet på fredagskveldane i leilegheita til japanmisjonær Inger Valbø. Her fortel Inger om Bible Club fra fredag sist veke. 

09. juni 2015

Under teatime på Bible Club i leilegheita til japanmisjonær Inger Valbø, tek ho ein runde og stiller fire spørsmål til fem av dei frammøte ungdommane. 

03. juni 2015

Det er 30-årsjubileum i Izumo Lutherske kyrkje. Yoko Ueda har ikkje vore i kyrkja på ti år. Den gongen var ho der også fordi ho var blitt invitert til jubileum.

01. juni 2015

NLM kom til Japan i 1949. Vest Japan Evangelisk Lutherske Kirke (VJELK) ble organisert i 1962, men NLM har fremdeles mange oppgaver i landet.

I to år, veke etter veke, sat han der åleine med Bibel og gitar, og bad om at Gud måtte sende fleire. Etter ti år kan vi framleis sjå fruktene av tolmodet til denne studenten.


Stedlig representant

Stedlig representant

Japan

078-221-8366

090-7889-1802

Dagens bibelsitat

Jak 1:5 Men om noen av dere mangler visdom, da må han be til Gud – for Gud gir alle, villig og uten bebreidelse – og så skal han få den.

Del


Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Ikke vis denne meldingen igjen.